My Post-21.png
Yellow & Grey Simple Icons Gaming YouTube Channel Art.png

Το 1976 ήταν η χρονιά που η διοργάνωση συμπλήρωσε 10 χρόνια πορείας, με πολλές ανατροπές. Νικητής της Γενικής Κατάταξης του 10ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ήταν ο Αντώνης Παρταλιός με συνοδηγό τον Θ. Διαμαντίδη με ένα DATSUN 1200, αφήνοντας πίσω του μεγάλα ονόματα της εποχής. Όπως χαρακτηριστικά είχε γράψει ο δημοσιογράφος των ΣΠΟΡ του ΒΟΡΡΑ Ανδρέας Θεοχαρίδης "Έφαγε σκόνη η PORSCE του Λεωνίδα Μανιατόπουλου, από το DATSUN του Αντώνη Παρταλιού!" 

1976

Yellow & Grey Simple Icons Gaming YouTube Channel Art.png

Το 1966 χαρακτηρίστηκε ως η χρονιά "θριάμβου" των Ford Escort! Στο ξεκίνημα της τρίτης δεκαετίας για το 30ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. εκκίνησαν 56 συμμετοχές και τερμάτισαν μόνο οι 33. Τα 749,84 συνολικά χιλιόμετρα της διαδρομής του ράλλυ με τις 13 ειδικές διαδρομές των 200 χιλιομέτρων φάνηκαν εύκολα για την κλάση του Ford Escort, καθώς βρέθηκε στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Λεωνίδας Κύρκος με συνοδηγό τον Γιάννη Σταυρόπουλο.   

1996

Yellow & Grey Simple Icons Gaming YouTube Channel Art.png

Το 2016 ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τη βαριά σκιά ενός τραγικού ατυχήματος που έγινε για πρώτη φορά στην πενηντάχρονη ιστορία της διοργάνωσης. Η διοίκηση του Α.Ο.Θ. φανερά συντετριμμένη για το γεγονός, απέμεινε το κύπελλο στον νικητή της γενικής κατάταξης Σωκράτη Τσολακίδη με συνοδηγό τον Χαράλαμπο Δήμο, οι οποίοι αφιέρωσαν το κύπελλο στη μνήμη του αδικοχαμένου θεατή. 

2016

Yellow & Grey Simple Icons Gaming YouTube Channel Art.png

1966

Το 1966 η ιδέα έγινε πράξη όταν o Αλυτάρχης του 1ου Ράλλυ Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης "κατέβασε" την σημαία για να δώσει εκκίνηση στο πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο. 32 οχήματα πέρασαν κάτω από μία υποτυπώδη αψίδα εκκίνησης, επί της οδού Νικολάου Γερμανού, στο ύψος των κτιριακών εγκαταστάσεων της ΧΑΝΘ. Οι πρώτοι διοργανωτές του ιστορικού Ράλλυ ΔΕΘ ήταν εκεί, σε συνεργασία με την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων (ΕΛΠΑ) και δεν μπορούσαν να φανταστούν τότε την μεγάλη εξέλιξη που θα έχει αυτή η διοργάνωση στα επόμενα χρόνια, καθώς και τον σημαντικότατο ρόλο του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό της Βορείου Ελλάδος, αλλά και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Στο 1ο Ράλλυ ΔΕΘ ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος, με οδηγούς που έμελλε τα επόμενα χρόνια να γράψουν ιστορία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε όλη την Ελλάδα.

Yellow & Grey Simple Icons Gaming YouTube Channel Art.png

1986

​Έκτοτε το Ράλλυ ΔΕΘ πραγματοπειείται κάθε χρόνο με νέες συμμετοχές και νέες προκλήσεις. Το 1986 έκλεισε τα 20 χρόνια του με 70 συμμετοχές, ολοκληρώνοντας έτσι τη δεύτερη δεκαετία του. Η εικοστή διοργάνωση ανοίγει τα φτερά της με νέα Διοίκηση, με πρόεδρο τον Αντώνη Παρταλιό, ο οποίος έγραψε ιστορία τα επόμενα χρόνια στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σε αυτή την 20η διοργάνωση του ΡΑΛΛΥ Δ.Ε.Θ. με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου δόθηκαν "πριν" και στους 70 συμμετέχοντες. 

Yellow & Grey Simple Icons Gaming YouTube Channel Art.png

Το 2006 πραγματοποιήθηκε το 40ο ΡΑΛΛΥ Δ.Ε.Θ. στο οποίο συμμετείχαν 63 πληρώματα. Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης για πρώτη φορά συμμετέχει με δικό του περίπτερο και στον εκθεσιακό τομέα της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, στην AUTOLAND. Πρώτος στη γενική κατάταξη αγώνα ήρθε ο Παναγιώτης Χατζητσοπάνης με συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο, οδηγώντας ένα SUBARU Impreza STi. Στη δεύτερη θέση ήρθε ο Σωκράτης Τσολακίδης με συνοδηγό τον Σωκράτη Παυλίδη οδηγώντας ένα SUBARU Impreza STi, ενώ στη τρίτη θέση ήρθε ο Λευτέρης Σωτήργος με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο, οδηγώντας ένα CITROEN SAXO Kit Car. 

2006